Klachten over onze producten of diensten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@czw-vvt.nl of door onderstaand klachtenformulier in te vullen.

Als we er niet uit komen

ONZE KLACHTENREGELING
Wanneer u de klacht bij ons heeft ingediend en we komen niet tot een oplossing, hebben wij een klachtregeling bij Webwinkelkeur.
Uw klacht kenbaar maken

U kunt uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klachtenformulier

U kunt uw klacht ook kenbaar maken bij ons door middel van onderstaand klachtenformulier.

We maken het graag makkelijker voor zelfstandigen

Er worden nogal wat eisen gesteld aan zelfstandigen. Eigenlijk moeten ze aan dezelfde eisen voldoen als zorgorganisaties. Onze oplossingen zijn praktisch en betaalbaar voor zelfstandigen. Jij kunt je focussen op de zorg en gebruik maken van onze oplossingen.